کد خبر: 47264024
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1395
خانه » خبر گزاری ها » ایسنا » سجادی: پاداش المپیکی ها نسبت به دوره قبل خیلی بهتر است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از ایسنا:

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از المپیک 1948 تا 2012 موفق به کسب 60 مدال شدیم که امیدوارم این تعداد در ریو با افزایش چند برابری مواجه شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی در مراسم نشست معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون‌ها و برخی ورزشکاران اعزامی به المپیک و پاراالمپیک گفت: از المپیک 1948 لندن تاکنون توانسته‌ایم 60 مدال کسب کنیم که امیدوارم با تلاش‌های مسئولان و فدراسیون‌های المپیکی بتوانیم به نتایج قابل قبولی در المپیک ریو دست پیدا کنیم.

وی افزود: البته پاداش بسیار خوبی را برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته‌ایم که من تصور می‌کنم این پاداش نسبت به دوره قبل برای افزایش انگیزه ورزشکاران حائز اهمیت است. به طوری که 300 سکه برای مدال‌آوران طلا، 200 سکه برای کسانی که موفق به کسب نقره شوند و 150 سکه برای کسانی که موفق به کسب مدال برنز شوند انگیزه خوبی را برای حضور موفق ورزشکاران در المپیک ریو فراهم خواهد کرد.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: با رایزنی که دکتر گودرزی با وزارت مسکن انجام داده است کسانی که موفق به کسب مدال در المپیک ریو شوند، 120 میلیون برای مدال‌آوران طلا، 90 میلیون برای کسانی که به کسب مدال نقره شوند و 50 میلیون برای کسانی که موفق به کسب مدال برنز شوند به عنوان کمک هزینه خرید مسکن به آن‌ها اهدا خواهد شد که تمام این‌ها برای ایجاد انگیزه و حضور موفق ورزشکاران در المپیک ریو است. امیدوارم بتوانیم در این دوره از بازی‌ها به نتایج بسیار خوبی نسبت به المپیک لندن دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین